Måndag

God kväll!

Har haft en riktigt lugn och go dag här hemma. Har i princip inte gjort nånting. Visserligen har jag städat och diskat, men jag har inte gått utanför dörren!

Nu har jag precis duschat och ska snart sätta igång en film. Ska upp tidigt imorgon för att tvätta mellan 7-11 och senare på kvällen ska vi till Andréas lillebrors skola för att se en liten musikal! Ska bli roligt!  Och så ska vi fixa gran också! :) Ingen jul utan gran!

Onsdag, torsdag och fredag ska jag jobba. Och på fredag kväll ska vi hem till mamma & pappa för att spela Bingo, uppesittarkväll ju! Och så ska vi göra julskinka! :)

Julafton firar vi först med min familj och sen på kvällen åker vi till Andréas familj och kör julklappsleken! :)

Och på söndag är det Hardcore Superstar på Trädgårn!! :) Kommer bli riktigt najs!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida