Lördag

Sitter här och kör Robins version av vinnarlåten om och om igen. Ha ha :) Jag gillar den skarpt och självklart svider det i mitt Idolhjärta att han inte vann och ännu mer att själva Idol är slut för kanske all framtid?...




Vi hade lilla julafton här hemma igår med några vänner. Åt tomtegröt, skinksmörgås och självklart lussebullar och julmust! Mumma! :) Spelade spel och så körde vi julklappsleken. En riktigt rolig lek jag vill göra fler gånger! Julklappsleken innebär att man köper tex fem paket av en värde för 150 kr eller vad man nu kommer överrens om. Sen ska man slå en tärning och får man ett eller sex så får man ta ett paket. Sen när alla paket är tagna så ska dem öppnas och sen sätter man en klocka på tex tio minuter och under den tiden ska man slå ett eller sex och sno paket av varandra.

Ska snart ta mig en dusch så jag vaknar till. Känner mig lite hängig idag men hoppas det försvinner! För ikväll ska vi gå på teater! Pang på pensionatet ska vi se. Fick biljett av Andréas underbara mamma i julklapp. Ska bli riktigt kul att få se dessa nissar live då man praktiskt taget har växt upp med dem :)

Hoppas på att man inte drunknar eller blåser bort när man ska ge sig ut ikväll bara. Jisses vilken storm! =/

Ha en trevlig lördag allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida