Fredag

Imorgon är det julafton! Det är helt otroligt hur fort tiden har gått. Känns nyss som att hösten hade anlänt och löven började falla. Men nu är det snö, frost och is och dessutom jul! :)

Jag har jobbat i veckan, slått in julklappar och tatt det lugnt. Nu håller jag på i tvättstugan och bakar även kardemummakaka! :) Hoppas den blir lyckad och god! Julkänslan har infunnit sig och jag njuter av tillvaron. Polkagris i granen, klappar under och snöbollar i kylskåpet! Haha :) Testade mig på att göra lite julgodis igår i form av snöbollar. Och dem består av vit choklad och kokos. Helt okej men för mycket kokos för min smak.

Ikväll ska vi till mamma & pappa för att spela bingo och umgås! Och framförallt för att göra julskinkan! Ha ha :) Det är nog det enda jag ser fram emot när det gäller julen. Så jäkla gött!

Innan dess ska jag städa här hemma och fixa klart tvätten.

Trevlig fredag på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida