Söndag

Veckan som gått;

Måndag: i måndags jobbade jag kvällen med Emma. Vi var båda bra sega sen söndagens äventyr, he he :) Men det gick bra ändå!

Tisdag:
Jobbade dagen fram till kl fyra, sen hände det inte så mycket mer den dagen.

Onsdag:
jobbade till halv fyra och efter det mötte jag Andreas mamma och kusin istan, åt lite gott, tog en cider och så gick vi på bio. Såg filmen Brides maides, riktigt kul film! :)

Torsdag: Jobbade kväll och efter det kom Maria hit, spelade kort och umgicks, sov även över.

Fredag: Då vart man ganska så utslagen, gjorde inte särskillt mycket mer än att spela kort och ligga i soffan typ. Ha ha :)

Lördag: Jobbade dagen, gick sedan hem till Emmas föräldrar där vi blev bjudna på lakrisshots och rom & cola! Så då vart man bra i gasen redan kl sju!  Inte klokt!  Vart dock hemma runt nio, käkades kines mat och la mig vid tio! :P

Idag:
Har jag jobbat dagen igen och nu har jag precis färgat håret. Ska slötitta lite tv, äta, duscha och sen blir det till att sova.

Ska jobba tidigt måndag, tisdag och onsdag i veckan. Sen på torsdag är jag ledig och då kommer mitt hjärta hem!! :) :) <3



Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida