Söndag

God morgon! Hade det inte vart för att man ska jobba 12-17 så hade jag nog sovit ännu. Hade ju inte vart helt fel! Men jag får ju lite goa pengar! :)

Gjorde ju mina naglar i fredags och jag blev riktigt nöjd! Kanontrevlig tjej som är grymt duktig på det hon gör! Så jag kommer utan tvekan fortsätta hos henne! www.loungenails.se

För övrigt i fredags så handlade vi inför lördagens kalas och så hade vi myskväll tillsammans då hjärtat fyllde år! :) Gav honom en parfym och presentkort på MQ.

Igår var det kalas här hemma med familj och vänner, en mycket trevlig dag och kväll! :)  En och en annan rom & cola slank ner med, mumma! :)

Dags för lite frukost innan jag sticker iväg..trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

tack så mycket :)! <3 vilka ska du till sälen med :)?


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2011-08-28 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida