Söndag

Poppers pingviner vart riktigt rolig! Jag älskar Jim Carrey och återigen har han lyckats!  Jättebra film som helt klart är värd att se! :)

Igår var det en ganska lugn dag, trodde jag hade åkt på en dunderförkylning men det har försvunnit! :) Men var lite vissen igår så det var en dag på soffan för min del. Kikade lite serier och så.

Det har varit lika slappt idag, var nere hos mamma en sväng och åt lite och så träffade jag Annica! :) Måste ses oftare!

I veckan är det jobb som gäller, men ska försöka ta mig till gymmet också! :) Sen på fredag fyller mitt hjärta år så då blir det lite mys här hemma och på lördag är det kalas dagen lång.

Ska kika lite film nu innan sängsdags.  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida