Onsdag

Då var denna fem dagars perioden slut, är ledig imorgon! :) Sen kör vi igen fast med fler lediga dagar mellan passen, så skönt! :) Jobbar fredag, lördag, ledig söndag, jobbar måndag och sen är jag ledig två dagar i rad! Tjoho! :)

Har precis städat och grejat här hemma, det behövdes vill jag lova!  Har dratt mig för att göra det i flera dagar men nu är det gjort! Lägenheten är ju inte särskillt stor så det är ju inte direkt jobbigt, ha ha.

Ska snart duscha och pyssla om mig själv lite och så blir det väl att kanske kika på någon film innan det är sängdags. Ska bli skönt att få sova ut imorgon och att få vakna av mig själv. Dock har jag vant mig vid att vakna tidigt nu så lär väl vakna runt sju men det kommer nog inte vara några problem att somna om! :P  Och imorgon kommer ju mitt hjärta hem igen! Äntligen! Har saknat honom jättemycket! Ska bli mysigt att få sova tillsammans igen!  Att vara ifrån varandra såhär länge kanske gör att vi känner oss nykära imorgon? hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida