Onsdag

Jahaja, nu ska man åka till Sälen i November -  ska bli riktigt kul faktiskt! Dock tänker jag inte åka skidor. Har ingen dödslängtan direkt! Ha ha :)  Vi är ett gäng från jobbet som ska åka och umgås. Det finns mer saker än skidor att pyssla med så lär ju inte ha tråkigt iallafall. 

Har ingen tidsuppfattning alls, fick för mig att det var torsdag idag. Dagen igår vart så jäkla lång och jag hann med såpass mycket. Jag jobbade, tränade och tvättade. Kändes som om att det var i förrgår jag tränade så jag har lixom inte uppfattning om dag och tid, ha ha.

Har jobbat idag med, slutade fyra och sen jag kom hem har jag bara legat på soffan. Ganska trött och så har jag börjat titta på Glee från början. Ha ha, nörden har alltså yttligare en serier att kolla på nu...

Imorgon jobbar jag kvällen, gött med sovmorgon. Funderar dock på att dra till gymmet innan och köra lite! :)  Man blir ju lite sporrad när man tappat 2 kilo bara sådär trots mitt jävla sockersug! :P

Ska kika lite fler Glee avsnitt nu och sen blir det sängen.   Tjing!

Kommentarer
Postat av: mina

haha vi kan ju ta varann i hand jag har börjat titta på 3 nya serier :) pretty little liars, the lying game o friends with benefits om du vill ha lite tips haha


URL: http://trehjartanenkarlek.blogg.se/ @ 2011-08-25 @ 14:01:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida