Torsdag

Det gick bra på jobbet idag också. Skönt med en kort dag då jag är ganska trött. Ändå har jag sovit sex timmar inatt. Piggare när jag bara sovit fyra. Fast då går jag väl kanske inte riktigt in i någon djupsömn. Men det gick som sagt bra ändå. Nu är jag ledig fram tills nästa fredag om jag inte får något innan! :)

Nu sitter jag här och väntar på Maria. Hon mådde lite dåligt så vi möttes inte istan som vi skulle nu vid halv två. Men nu är det bättre, så snart är hon här! :)  Då ska vi ta lite kort tänkte vi, det gjorde vi förra året också, exakt samma datum tillochmed. Eller om  det var den 10e, skitsamma. Komiskt! :P

Uppdaterar senare! Trevlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida