Tisdag

Trodde det var ett skämt när klockan ringde kl sex imorse. Låg tillochmed och skratta åt det. Då är man trött. Och trött är jag i min själ ännu. Känner mig helt groggy!   Det gick iallafall bra på jobbet, kul personal idag! :)  Ska jobba imorgon också, 16-21, jobbar då med syrran! :) Ska bli kul!

Har lämnat in lappen idag och tackat ja till lägenheten, dock var de stängt så fick lägga den i brevlådan. Men tänkte ringa dit imorn och checka läget! :)

Ska sätta mig i soffan snart och kolla lite serier en stund. Sen tänkte jag färga utväxten och duscha. Sedan blir det mat och en lugn kväll! :)   Jag hoppar träningen idag då jag är så trött att jag känner mig som spagetti.

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida