Tatueringssugen

Jag verkligen älskar tatueringar! Så jäkla snyggt och fräckt! Sexigt på vissa.  Jag själv har ju två st. Men jag vill och ska ha fler. Jag är grymt sugen på att göra Hardcore Superstar's logga, varför frågar vissa, vill du verkligen det?  Ja, varför inte? Den är snygg och jag älskar deras musik! Folk frågar även, tänk om du inte gillar dem om några år...haha jo för den risken är ju stor! Knappast!   Sen har jag och Anna tänkt göra texten Hakuna Matata tillsammans. Det är något som symboliserar oss, men även att man ska fånga dagen lite och släppa alla beskymmer. Sen vill jag göra något hyffsat stort, på skulderbladet med blommor och lite fräcka mönster, ev. en döskalle också.  Vill ha en hel del med andra ord!   Men som sagt, jag älskar tatueringar!   Har man väl börjat så vill man ha mer och mer! :) I löööv it! 
Sen kommer ju dem vanliga fördomarna att man inte ska göra för mycket som syns för att det kan vara svårt att få jobb osv. Men då tycker jag helt ärligt att arbetsgivarna får ge sig, det finns snart ingen i dagens samhälle som inte har tatueringar!

Den lilla sitter i nacken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida