När ska det ta slut?

Så jäkla tröttsamt. Jag finner ingen energi till det längre. Jag orkar varken försvara eller förklara mig själv längre. Jag ville komma ifrån alla bråk, tjafs, anklagelser osv men inte fick jag det. Jag är så trött på det så jag blir otrevlig! Och jag är inte otrevlig! Så det är skitjobbigt! :( Men vet inte vad jag ska göra lixom. Jag vill bara få vara ifred och kunna andas!  Jag känner mig kvävd. Varför ska allting som jag gör ifrågasättas? Inte bara från en person utan fler. Jag förstår inte varför man måste ha stenkoll på mig och veta allting jag gör, tycker eller känner. 

Och bara för att jag umgås med mina killkompisar så betyder inte det att jag flörtar eller vill ha sex! Blir så jävla arg! Man ska väl kunna umgås med killar precis på samma sätt som man umgås med sina tjejkompisar!  Att jag vill vara singel är för min egna skull, för att hitta mig själv igen och må bra. Och inte fan för att knulla runt!!  Jag gör vad jag vill utan att be någon om lov. Ursäkta, men jag är så arg och trött på detta!! Stör du dig på vad jag gör eller något så låt mig vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida