My name is Alice

Har fått upp öronen för ett nytt band, nya för mig iallafall.  Shinedown – Her Name Is Alice lyssna på denna låten! Dem har en del sköna låtar!  Gosh vad jag älskar rock! <3

Vill göra min tatuering nu också, folk får säga och tycka vad dem vill, men jag ska ha den. Det är ju inte bara för sakens skull, den betyder ju något för mig. Precis samma som att folk gör IFK-loggan eller loggan för sitt favorit hockeylag eller dylikt. Bara det att jag gör mitt favoritband! :)


Skissar lite smått men den ska ju bli snyggare! :)

Kvällen har för övrigt vart lugn, liksom dagen. Och det har vart riktigt skönt faktiskt. Men imorgon blir det lite mer action då jag ska städa lite och sedan discodansa på kvällen! :) Denna gången ska Madde följa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida