Min smyckessamling

Tänkte visa mina smycken nu när jag har sorterat.  Och efter allt sorterande osv så inser jag att jag behöver ett större smyckesskrin! :P Jag älskar smycken. Och så som Angelica så kanske även jag behöver ett shoppingförbud. Iallafall gällande smycken! Ha ha :)


Först ut har vi örhängen. Lite smått som pluppar och hjärtan. Sen även trepar större. Örhängen är inte min stora passion som ni kanske ser. :P


Sen har vi lite ringar. Inte heller någon stor passion. Därimot armband har jag en hel drös av!


Sen har vi tre stora hängen och ett litet i guld som är format som en jordgubbe. Sen har vi min Undersköterskabrosch.



I första rutan har vi smycken som jag har gjort själv. Som ni även kan se i en egen kategori "Mina smycken". Sen har vi mina halsband. Lite dåliga bilder dock.


Sen har vi ett set, armband och halsband från Dazzling. Och sen lite kortare halsband.


Ett armband jag glömde fota tillsammans med dem andra. Sen ett set i guld med lite diamanter på.


Sist ut har vi ett äkta pärlhalsband och sen ett pärlhalsband från märket Snö.

Så detta var min samling det. Fick rensat lite grann. Som sagt, jag behöver ett nytt smyckesskrin och funderar på att snickra ihop ett eget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida