Måndag

Filmen The bounty hunter vart riktigt kul faktiskt! Helt klart värd att se! :) Gerard Butler är ju lite godis för ögonen också, ha ha! :)

Idag blir det väldigt lugnt. Är väldigt trött och seg idag. Har iallafall satt igång en maskin tvätt. Mer action än så blir det inte. Kroppen tog stryk av all alkohol i lördags. Fyfan... det må vara gott och kul för stunden, men inte dagen efter! ha ha :)

Någon som har testat Proactiv? Funderar nämligen på att testa det.

Det var en tjej som kommentera min sminkning jag la upp i fredags och ville att jag skulle visa hur. Hmm, jag är ju inte ens utbildad utan testade mig bara fram.  Det är inte så svårt, gäller att ha tålamod. Men kanske man visa på något vis nån dag. Ha ha :)


Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida