Lördag

Det var riktigt kul och mysigt hos Mina igår! :)  Tacos och trevligt sällskap. Idol och filmen What happens in Vegas! :)
Åkte hem till Anna och Jarmo runt elvatiden och då blev det sängen direkt. Alla var redigt trötta. Dock kollade vi lite tv och själv hade jag svårt att somna sen.  Men sen sov jag som en gris! :)

Idag har vi snackat lite tjejkväll, handlat, lagat god mat och tjötat skit! :) <3 Im löövin it! Du får mig att må så bra Anna! Utan dig är jag ingenting! <3 Ser fram emot nästa helg enormt mycket, skoj det ska bli!

Testade Proactiv igår kväll och jisses va mjuk huden blev. Kände mig så ren och fräsch trots mina finnar. Så det är ju bara att fortsätta och hålla tummarna! :)

Nu småstädar jag lite och slappar. Blir väl att se på någon film eller så. Lugnt blir det iallafall! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida