God kväll/natt

Oj va mycket besök jag fått idag, trevligt!  :)

Kul att folk gillar mina inlägg om smyckena och sminket. (Har fått kommentarer på msn osv) Tycker det är kul att visa. Lika kul att se vad andra har också! :)

Idag har det vart en rätt lugn dag. Har bara rensat smink och smycken...dammsugarn kom aldrig fram. Ha ha :)  Har visserligen hjälp Anna planera lite inför festen på lördag också. Även jag fixar en grej. ha ha :)  Ser fram emot det så mycket, kommer bli helt galet roligt på lördag!! :)

Nu sitter jag och skissar på tatueringar igen. Jag ska ju göra fler när jag har råd med det. Älskar verkligen tatueringar! :) Ska ha en not, sen loggan för hardcore superstar, sen hakuna matata och ev. något med en dödskalle! Im lööövin it! Har man väl börjat så blir det bara mer och mer! :)

Imorgon ska jag följa med Madde till Allum en sväng och kika lite. Sen på kvällen ska jag sola och discodansa! :) 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida