...

Jag är fortfarande inte mänsklig. Jisses! Mår illa imellanåt, men har iallafall fått i mig mat! Och cola!! Haha :) Aldrig mer jägermeister eller finsk vodka! Usch och fy, mår illa av bara tanken! Ha ha :P

Har pratat med folket som man ringde igår kväll, och dem har verkligen haft något att skratta åt. Var helt sjuk igår! :P Men men, det bjuder jag på! :)

Åkte hem vid tre tiden och åkte då hem till Madde en sväng. Tjötade lite och kollade tv.  Kom hem vid halv sju och har då käkat mat och sen vart nere och handlat lite och hyrt film.  Det har äntligen kommit ett ställe där man kan hyra film! :) Så jag hyrde The Bounty hunter. Verkar rolig! :)

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan blir det tv och film!   Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida