Söndag

Det var helt sinnessjukt mycket folk på Ullared igår! Har aldrig vart med om något liknande. Visserligen var man beredd på köer och mycket folk men inte såhär. Först fick vi köa en timma och tjugo minuter för att komma in i varuhuset. Väl där inne så kunde man knappt röra sig. Att ta sig fram med en kundvagn var lika med noll. Man fick ställa ifrån sig den och så gå och kika och plocka. Men sen vart det mindre kul att hitta tillbaka till vagnen. Gillar inte att dem har byggt om!   Jag skulle velat handla mer än vad jag gjorde, men eftersom att det var knökat så sket det sig.  Blev lite grann iallafall som jag tänkte visa i ett enskillt inlägg.  Sen vart det två och en halv timmes kö till kassan också!  Fyfan! Dem skulle stänga fem, men inte försen halv åtta kom vi ut därifrån!  Man vart helt slut i kropp och fötter och vart nästintill gråtfärdig!
Aldrig mer Ullared på en lönehelg eller helg över huvudtaget!

På väg hem så släppte vi av Lotten och jävlar vilket gott skratt vi fick! Jag och Anna höll på att kikna!  Lotten hade nämligen köpt en stor påse som hon fyllde med sina saker så den blev rätt så tung.  Och den skulle hon svinga upp på axeln för att kunna bära hem. Det slutar med att hon svingar upp den och misslyckas totalt då hon flyger iväg en meter och får bagen över sig! Riktigt rolig syn! Haha :D 

Hämtade sen upp Andreas som följde med hem och myste! :)<3 Hyrde filmen Killers men den vart sådär.  

Nu tar jag det bara lugnt. Det blir Kinamat om någon timme och sen slapp framför tvn! :)
Imorgon ska jag jobba 7-13, sen hämta mina saker hos Maria och sen är det Bodypump kl fem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida