Shopping

Det blev inte så mycket köpt igår iochmed att det var så mycket folk. Man orkar lixom inte ens kämpa sig fram för att kunna titta. Så det blev inte så mycket som sagt.

Till lägenheten blev det iallafall två ugnsformar, en svart i plåt och en i glas. Underlakan. Pump för diskmedel, diskborstar, potatisskalare, decilitermått och påsar.  Jag har redan massvis med saker så behöver inte köpa så mycket. Men man fyller väl på med tiden ändå.

Sen lite skönhetsgrejer. Moouse och hårsprej från Proffs. Cocosnöttvål för bubbelbad, padds, hårinpackning, en vit fotfil (som dock inte syns på bilden pga blixten) och plåster. Sen en liten skallra eller va det heter till min systerdotter. En rosa Barbapappa! :)

Sen blev det även trosor, Usasockar, leggins och mysbyxor. Och en tröja till pappa. Farsdag om två veckor ju!

Så det är vad jag fick med mig hem. Vill dock åka dit igen snart, eller Ikea för att köpa lite mer inredning.


Köpte fyra handdukar på Ica idag också. Två vita och två gråa som jag tänkte ha i badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida