Onsdag

Börjar bli riktigt trött på den här snuvan och hostan jag haft en vecka nu! Mamma tror att det kan vara bihålsinflammation. Men de hoppas jag inte. Hoppas det försvinner snart iallafall! Jag vill ju träna!!   Har ju missat tre bodyumppass med det idag som jag ville göra ju. Ganska frustrerande! Men men, det är inte bra att träna när man är de minsta sjuk säger alla. *Mummel*     Funderar på det ändå.....

Annars blir det väl lugnt. Tänkte se över lite vad jag har fått genom åren till min lya och se vad som behövs handlas. Hoppas jag får se sakerna av Maria innan också så man vet där. Hon e för go! :)

Nu har jag idéer på färgval osv på tapeter och liknande så nu vill jag bara hitta de rätta sakerna och sätta igång!! Längtar! :)    Vissa är såna när dem flyttar att det kan ta flera veckor innan det blir klart i lägenheten. Men eftersom att jag har så mycket idéer och längtar som jag gör så är jag nog klar på en vecka eller två. Ha ha :)

Trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar.

säg till om du behöver något, vi har massa möbler och inredningssaker på vår vind! vi har ju hunnit byta en massa genom åren=) puss!


URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/ @ 2010-10-13 @ 14:31:07
Postat av: Maria

Om vi ska! :o Ska jobba som en gnuuuuu nu, haha!


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2010-10-13 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida