Lördag

Det gick bra på jobbet igår! Tiden flög iväg och det var kul personal som man jobbade med! :)

Efter jobbet så var jag ju som sagt barnvakt till dem söta busfröna! :) Full rulle helatiden, men det var bara kul! Gjorde pannkakor till lilleman som han uppskattade!  Sen mös vi i soffan, hade fredagsmys och hade skoj.  Sen kom även Madde dit en sväng och höll mig sällskap. Fram mot kvällen blev det till att bada också, och det uppskattades såklart eftersom man kunde plaska! Så goa! :)    Sen blev det välling för prinsessan som sedan sussade gott. Fick dock gå upp kl ett och fyra inatt för att ge mer välling och gud va mysigt det var!! <3  
Idag har vi busat ännu mer. Tog även en promenad till en lekplats och sen var det dags för mig att åka hem.
Det har vart ett mysigt och roligt dygn med andra ord!

Fick snygga sängkläder av syrran som tack för hjälpen! <3 Så dem ska jag premiärbädda med  sen när jag har flyttat, ha ha! :) Visar bild imorgon!

Nu ikväll har jag vart hemma hos Emely och spelat lite spel och tjötat. Mycket trevligt! Och snart blir det väl till att sova.      Såå...godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida