Lördag

Sitter hemma hos Madde nu och diggar Hardcore för fullt. Najs! :)

Gårdagen blev lite annorlunda än vad jag hade planerat igår. Tråkigt nog fick Sandra åka hem! =/ Men vi ses väl en annan dag! :)   Så det blev att jag och Emely åkte upp till Madde och glodde på Idol.  Jay var lika bra som alltid!   Sen satt man och tjötade sent in på natten och det blev att jag sov över här. Inte fel med sällskap! Ha ha :)

Idag har vi inte gjort nånting än. Degat bara! :)  Men snart om en stund så ska vi hem till mig där jag ska göra tacopaj! Mumma! :) Sen blir det till att göra sig iordning och sen iväg till stan där vi ska möta Anna o co för att bowla! :D Ska bli skoj! :)

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida