Blodad tand

Eller vad säger man när man har fått mersmak för något?

Jag testade på bodypump idag och det var riktigt roligt! Tufft som fan, men det känns ju att man tränar!  Dock måste jag se till att ha ätit något innan, (hade inte ätit något på fyra timmar) för efter 40 minuter var jag nästintill svimfärdig! Man körde verkligen igenom hela kroppen och jag lär ha träningsvärk imorgon, härligt! Helt klart något jag ska fortsätta med! Bra träning!  Och att man har något att titta på under passet gör ju saken ännu bättre! Ha ha :)  


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra :P

Hur mår du då? :)


URL: http://sandraorrebro.blogg.se/ @ 2010-10-05 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida