Torsdag

Det var en kul dag på jobbet idag. Vi var bara vikarier och det gick hur bra som helst!  Bara genom att vara enbart vikarier så kan de ordinarie se att vi verkligen klarar av jobbet, att vi vet vad vi sysslar med lixom! Iofs har dem väl redan ett hum på det iochmed att dem faktiskt låter oss vara just det, enbart vikarier en hel dag :)

Slutade halv fyra och då gick jag till banken för att fixa ett nytt kort. Fick sitta och vänta i en hel timme innan det var min tur och mitt ärende tog 20 sekunder!  Jisses!   Men om en vecka får jag mitt kort iallafall!

Var nere på torget med Annica nyss och kikade lite i affärerna. Jag såg att netto sålde kuddfodral med olika texter på som jag fastna för direkt. Så det blev tre st! :)  Snyggt att ha som prydnadskudde i sängen och soffan sen!



Så nu ska jag bara införskaffa kuddar så blir det kanon sen! :)

Nu tänkte jag städa undan lite grann och sedan blir det Vampire diaries kl åtta! :) Och sen lugnt fram tills man ska sova.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida