Måndag

Humöret är på topp!  Det går bra nu! Jobbade på ettan idag, riktigt kul och det är enorm skillnad om man jämför med sexan som jag är på annars.  På sexan har man 7-9 st att ta hand om, och på ettan hade vi fyra st varav två man behövde hjälpa. Dem man tog hand om idag var helsköna. Varav en snubbe som påminde om pappa när han prata. För han verkade kunna mycket om bilar, bygge osv, precis som min pappa. Kan tänka mig att pappa blir likadan när han är gammal nog för hemmet, att han sitter och tjötar om alla sina yrken och sådant.  Om han inte blir dement vill säga!  :P

Ska jobba imorn och på torsdag med, fast på sexan! :)  Gött att det flyter på så bra med tider nu!

Sitter och väntar på Madde nu. Ska iväg för att sola tio över fyra och kl fem är det bodypump! :D  Vilket man blivit riktigt fäst vid. Dock måste jag testa fler saker att kombinera med så jag inte bara kör styrka. Måste röra på dököttet med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida