Fredag

Hade en riktig mysig och slapp dag igår. Välbehövt kan jag säga!  :)  Gött med såna dagar då man inte gör nånting.

Idag har jag dock mer att göra.  Ska snart ner och möta Emely för att få lite grejer tills imorgon. Sen blir det en sväng till systemet också.    Sen måste jag fanimej bestämma mig vad jag ska vara imorgon.  Jag hade ju tänk vara exorcisten men orkar verkligen inte ta mig till butterix för att köpa latex och dessutom lär det vara jobbigt att tvätta bort på fyllan innan man ska sova, ha ha :)
Funderar på att vara hon i The Grudge, men då är bara frågan vad man ska ha på sig?  Början tappa suget lite grann för att klä ut mig känner jag. Kan väl gå som mig själv, skrämmande nog... haha..

Måste greja här hemma lite smått också, sen tänkte jag ta mig ett bad och pyssla om mig själv lite. Och ikväll kommer Andreas och så åker vi till Anna och Jarmo! :) Förbereda inför morgondagen och umgås lite! :)

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida