Fredag

Fullt ös medvetlös! Så har min dag varit idag. Har hållt igång sen halv ett idag.  Först var jag på Ikea med Annica, köpte lite ljus och så.  Sen har jag fixat presenter, handlat, hämtat ut paket, handlat igen, slagit in presenter, klistrat och fixat.   Nu har jag gett Emely sin present också. Tog sin tid! Men bättre sent än aldrig och hon blev jätteglad! :) Jag gjorde en personlig present. Framkallade bilder på oss som jag klippte och klistra och satte in i en ram. Blev rätt nöjd! :)



Har vart en känsloladdad dag också. Har vart sur, grinig, gråtfärdig och snurrig vart annat hela dagen. Nu är man trött och helt slut. Så det blir väl till att lägga sig snart så man har energi imorgon!  Ska till Andreas imorgon :)  Sen på söndag så är det kalas för min systerdotter som blir 1 år idag! :)

Fick min efterlängtade skiva idag! Hardcore Superstar's nya album! Så jäkla bra! :)  Låten run to your mama är en favorit! :)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida