Fredag

Flyttstäd är värre än vad man tror. Eller ja, det är mer att göra än vad man tror. Jag fick sex timmar på mig att göra två rum, varav ett skulle vara helt grundligt. Och jag tänkte att det fixar jag på max tre timmar. Men timmarna gick fan fort. Lite små korta pauser tog jag men jag vart inte klar försen vid halv ett!  Och då började jag sju.  Visserligen tog det längre tid ochmed att dem hade renoverat och att det vart slipdamm överallt.
Men men, nu är man proffs på det med så nu är jag förberedd inför min egna lya. Ha ha :)   Låter som att jag aldrig har städat i hela mitt liv...

Efter jobbet handlade jag lite till maten och så köpte jag hårfärg. Dags att fixa utväxten som jag nyligen har gjort. Inte snyggt med gråa ränder i hövvet när man är mörk, ha ha :)  

Nu blir det fortsatt lugnt. Ska se Idol och sen film! :)  Hoppas weise åker ut idag!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida