Torsdag

Jaha...jag har åkt på en förkylning. Vakna med att jag hade ont i halsen och att näsan vart täppt. Jippi! Läget är likadant, dock bättre i halsen. Té och halstabletter kommer förbrukas flitigt nu!

Idag har jag vart på en produktutbildning på jobbet. (kan ju säga jobbet nu eftersom att jag börjar imorgon!) :) Det gick rätt bra faktiskt. Han som är vår coach frågade ifall vi hade någon tidigare erfarenhet inom säljbranchen och jag svarade nej. Var på han sa att det har jag nog om jag tänker efter. Nej sa jag åter igen. Jaså, du har inte sålt t.ex. majblommor eller jultdningar då? Och självklart har jag ju det, men det är inget man tänker på lixom. Jag tänkte bara på typ telefonjobb eller kassa osv. Ha ha :)

Dock kan jag inte öppna dokumentet som vi fick av honom, och jag ska ha ett litet prov imorgon!! Panik? Ja! Men jag har iallafall mailat honom och sagt detta så han är förbered ifall jag nu inte kan läsa det.  Tack och lov förde jag ändå anteckningar under utbildningen idag så något borde jag väl kunna!  Tror inte provet är så svårt ändå. Är väl bara ett sätt för dem att se om man har något hum på vad som gäller iallafall.

Så imorgon börjar jag mitt nya jobb! Jag ska först få sitta brevid och kolla lite osv först innan jag ger mig in på det. Sen gäller det!

Tänkte gå ner till torget om en stund och kika lite. Det är Angeredsnatta idag, lite karuseller, artister och erbjudanden här och där. Trevligt!  När jag var mindre så älskade jag det. Kan bero på karusellerna kanske, ha ha :)

Fortsatt trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida