Torsdag

God dagens...

Är ledig idag så har precis städat och haft mig en stund. Håller även på att tvätta.  Tänkte roa mig med att färga håret om en stund också. Dags för utväxten att hälsa hem! Ha ha :)  Ska nog göra lite Zumba sen också! :) Har fått låna Emely's skivor så nu ska det skakas rumpa! :)

Annars blir väl dagen lugn för min del. Passar på att slappa och njuta av att va ledig idag och imorgon, för på lördag ska jag jobba 7-21.15 (dock har jag rast mellan tolv och halv fyra) sen jobbar jag tidigt söndag och måndag. På söndag ska jag dessutom på kalas också!  Ledig på tisdag igen och då lär jag vara helt slut...

Trevlig torsdag och trevlig Kristi himmelfärds dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida