Tisdag

Jisses mina fötter!!

Idag var det min första arbetsdag och jag tror nog aldrig en dag har varit såhär lång! Klockan gick så sakta att en kvart kändes som en hel timme!  Men det har vart kul iallafall. Jag har fått göra mer och lära mig lite mer. Eftersom att jag inte har jobbat sen mitten av februari så hade jag glömt av hur allt spring osv påverkar ens fötter och ben! Jag är helt slut! Fotmassage hade inte suttit fel nu! Ha ha :)
Men men, jag kommer nog in i det snart så går det som på räls sen!  Imorgon är jag ledig, torsdag jobbar jag kvällen och fredag jobbar jag dagen. Sen ledig i helgen och då är det ju party! :)

Imorgon tänkte jag åka in till stan och kika lite. Fick ju presentkort på H&M av syrran så tänkte se om man ev. hittar något att ha på lördag! :)

Tänkte krypa ner under täcket nu och bädda ner mig.  Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida