Söndag

Har inte haft så mycket tid för att blogga. I fredags efter mitt nagellacksinlägg så åkte jag hem till Madde med Emely, spelade kort, tjötade och hade trevligt som vanligt! :) Kom hem vid halv fyra på natten. Haha :)
Sen igår åkte vi in till stan vid tvåtiden, strosade runt lite och så blev det skräpmat. Och jag kan verkligen säga det för jävlar va min mage ballade ur. Fräscht att veta eller hur...
Sen på kvällen åkte vi hem till Madde och som vanligt åkte kortleken fram. Vi är beroende av kortspel. Ha ha :) Igår spelade vi Chicago också och jag hade flyt. Vann två av tre spelomgångar! :) Älskar att spela kort och sällskapsspel! Det är trevligt och sällskapligt. Man skrattar och pratar.  Tittar man film sitter man bara där och glor. Ja, för det mesta iallafall. Ibland går munnen i ett ändå. Ha ha :)  Det blev även lite vin och drinkar hos Madde igår. Trevligt med en tjejkväll! :)  Kom hem vid tretiden inatt och då blev det sängen direkt.

Idag har jag vart inne hos farmor, där även min faster och mina kusiner var. Trevligt att få träffa dem igen! Blir ju så sällan! Hon fyllde år i tisdags så vi blev bjudna på middag och tårta. Gott! :)

Resten av dagen blir fortsatt lugn. Ska inte göra nånting särskillt alls, bara ta det lugnt. Håller på att tvätta nu iallafall.   Har fått en äcklig hosta som gör det lite svårt att andas normalt imellanåt, jippie... =/ 

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida