Söndag

Jag lever...

I fredags tog vi det väldigt lugnt. Spelade lite tvspel, kollade film och myste. Umgicks lite med Mickes föräldrar också, trevligt! :)  På kvällen hyrde vi en slags skräckfilm, eller thriller eller vad man nu ska säga. Babysitter wanted. Skum film, men ändå lite skrämmande imellanåt. Eller ja, den var mest rå. Handlade om en tjej som flyttar långt hemifrån för att hon ska börja på collage. Sen fixar hon ett jobb där hon ska vara barnvakt åt en liten kille. Men inte vilken kille som helst...  Ska inte säga mer för då avslöjar jag hela filmen ifall nu någon vill se den.

Och igår var det ju bröllop. Mycket fint! Dem vigdes ute i naturen vid vattnet. Efter vigseln så åkte vi hem till deras vänner där vi fick jättegod smörgåstårta (jag som vanligtvis avskyr det) och lika god bröllopstårta. Sen vart det lite dricka och tilltugg. Det blev lite dans senare mot kvällen så jag och Micke tog en sväng om. Mysigt! :)
Önskar dock att jag hade fotat mer igår, speciellt mig och Micke för visst var vi fina. Ha ha :) En kompis till Micke fotade oss så jag hoppas på att få det fotot snart! :) Man fick en liten gåva av brudparet igår, nämligen en liten tvål där deras namn och datum stod i. Fint, och den luktar gott! :)

    Klickbara bilder.

Idag händer det väl inget speciellt. Tror jag har åkt på en förkylning. Eller så är det som det brukar vara, snorigt på morgonen men så släpper det mot kvällen. Ha ha :)
Micke är iväg på ett dop nu och då passar jag på att uppdatera här. Det blir ju inte att jag sitter vid datorn så mycket när jag är här nere.

Kryper ner i soffan en stund. Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken fin blogg du har.. =) Älskar att läsa bloggar.. så nu kommer jag följa denna troget =)) Tack för i går och fina bider du lagt upp. Skoj att du gillade tårtorna.. Var kul att du kom med!


URL: http://www.ekorrensvardag.blogspot.com @ 2010-05-23 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida