Skåneland

Idag ska jag ner till Skåne och vara där tills på måndag. Mysigt! :) Vädrets sägs ju bli kanon också!  Ska på bröllop på lördag, ska bli kul! :)

Jag köpte mig faktiskt en tågbiljett på Tradera imorse och jag hoppas verkligen att det funkar! Skulle tågvärden säga något så får ju han/hon kontakta SJ isånafall!  Men jag tror inte det ska vara några problem. Fick biljetten via sms och vanligtvis kollar dem bara 2 sek och så är det klart. Men men, får la se! :) Tåget går iallafall halv fyra så är framme halv sex, och sen kl sex hos Micke :)

Så nu får jag sätta fart lite. Måste packa, duscha, fixa mig osv innan halv tre. Snabba puckar! Inga problem! :)

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida