Picasso

Nu är jag äntligen klar!  Har handlat med pappa, blev en del!  Sen har jag plockat undan här hemma, dammat lite och dammsugat. Så nu är jag äntligen klar med min städning! Håller på att tvätta nu. Har kört en maskin, nu håller andra på, sen blir det en tredje!   Snacka om hemmafru!

Mamma och pappa sålde husvagnen i veckan så nu har jag fått massa grejer tills när jag ska flytta. Nu fattas bara en lägenhet! Ha ha :) Så gött att man fått såpass mycket för då behöver man inte köpa så mycket sen när man väl flyttar. Då kan jag lixom lägga pengarna på soffa, soffbord och tvbänk. Så nu hoppas jag att jag får en lägenhet snart!!

Nu ska jag bara ta det lugnt. Ska kolla på körslaget som börjar snart och jag hoppas verkligen att Picasso vinner! Helt klart den bästa kören!  Båda lagen ska sjunga Anthem ikväll. En mycket sorglig låt för mig då den var på min mormors begravning! Så det blir väl att man lipar ikväll. Ha ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida