Onsdag

Jävla pollen!! Det plus en liten förkylning. Vilken rolig kombo va! Usch..hatar det!

Idag har jag vart på en liten säljutbildning så man har ett litet hum på vad man ska syssla med. Och imorgon ska jag på produktutbildning om det som jag ska sälja. Gött att man själv fick välja sina arbetstider och hur mycket man vill arbeta. Jag valde att jobba 8 timmar om dagen måndag till fredag. Man fick vilja tre timmar eller åtta timmarpass. Och det skulle vara minst tre dagar per vecka. Ett måndag till fredag jobb passar nog mig utmärkt. 9:15 till 17:15. Lite sovmorgon och hela dagen försvinner inte! :) 

Funderar på att dammsuga strax, det blev ju aldrig av igår. Annars blir det nog bara att fortsätta slappa. Kanske sätter mig ute på altan en stund.   Ikväll är det Greys Anatomy!

Kommentarer
Postat av: mina

hej hej.. rolit att du fått nytt jobb :) e de fast lön el? va ska du sälja då? hoppas de går bra !


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2010-05-27 @ 09:09:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida