Nagellacksamling

Gick igenom mina nagellack nu och jag hade en del. Dock tycker jag ändå att det är lite, ha ha :) Det är väl kanske min största drog nu. Kollar alltid på nagellack när jag är och kikar i butiker. Tänkte visa lite vad jag har för skojs skull.



Depend - stärkande serum, topplack och myrolja. Sen är det ett annat stärkande från Yves Rocher och ett topplack från H&M.



Sen har vi lite lack för fransk manikyr.



Lite gräddvit nr 38, ljusrosa nr 136, rosa nr 87, ceris nr 200, rött med glitter nr 91, lila nr 193. Lila med glitter nr 162, ljusblått nr 195, mörkblått nr 41, mörklila nr 149, mörkgrått nr 176.  Nr 38 och nr 87 är mina favoriter!



Mavala - Toulouse nr 52, Nice nr 72. Sen är det ett svart från H&M och ett rött och en vinrött som jag inte vet märket på.

Det var min samling det. Ha ha :) Sen har man lite lösnaglar och annat pynt till naglarna också.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv. Tack ska du ha! :) Skönt att bli av med det slitna håret :)


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2010-05-31 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida