Lunginflammation

Igår kväll vart det väldigt lugnt för min del. Jag blev ännu mer sjuk och hade riktigt jobbigt att andas. Hade hög feber, svettades och hade frossa samtidigt. Vaknade tre gånger inatt av att jag svettades och hostade som en idiot. Så jag gick till läkarn imorse och det var en liten lunginflammtion. Kom i rätt tid för medicin! Jag vart verkligen helt slut och svimfärdig när jag satt där. Hade extra tillsyn och fick ligga ner ett tag.  Sen kom en sköterska med mirakelmedicin! Fick andas medicin ur en maskin (pariboy) och efter det kändes det mycket bättre. Det känns ju jobbigt fortfarande men ändå bättre. Sen fick jag en penicillinkur och medicin för luftrören. Så nu hoppas jag att jag blir frisk fort så jag kan få börja jobba!!  När jag kom hem så lyckades jag sova ca fyra timmar, helt underbart! Snacka om mirakelmedicin som sagt! Så nu gick det 600 kr åt helvete...mindre kul!

Dagen blir fortsatt lugn. Måste vila och ta det lugnt. Hatar verkligen att vara sjuk! Och nu slog det verkligen till rejält! Började med en förkylning förra söndagen som sedan satte sig i öronen. Och under helgen fick jag feber och en hemsk hosta. Och ja, nu har jag fått medicin. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida