Lördag

Igår hade jag en riktigt slappedag. Tog mig ett härligt bad med inpackning i håret vid femtiden.  Och vid sju tiden så kom Anna och Jarmo och hämtade mig! :)  Åkte med hem till dem och spelade spel och tjötade. Tittade tv och hade fredagsmys! :)  Sov över här också. Vi bäddade iordning åt mig i vardagsrummet typ och när jag skulle lägga mig så ser jag två spindlar som Jarmo fick jaga bort. Fyfan, hade inte kunnat somna vetandes att dem var där.  Tillslut la jag mig men då kom nästa problem. Jag blev mörkrädd och fick panik! Jag är inte mörkrädd annars men igår blev jag det. Sen att man är i ett hus där det är massa ljud osv gjorde inte saken bättre. Haha, så Anna tog in mig och madrassen i deras sovrum, sen sov jag som ett barn! Haha :)

Nu har vi käkat frukost och roar oss lite med att spela Wii! :)
När jag kommit hem så ska jag hämta ut mitt paket från Ellos och sen måste jag städa! Imorgon är det ju kalas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida