Lördag

Hade en jätterolig och trevlig kväll igår! :) Massa skratt och härligt prat om allt mellan himmel och gjord. Vi pratade även om gamla minnen. Haha vilka grejer man gjorde som liten! Jag försökte skapa ett nytt mode när jag var liten genom att sätta ett par trosor på huvudet. Som ni förstår gick det inte hem! Ha ha :)  Tack för en superkul kväll! :)<3

Idag har jag tatt ett beslut och det känns helt okej. Jag måste tänka på vad jag verkligen vill och vad jag mår bra av. Dumt enligt vissa, men det är deras åsikt och inte min. Mår jag inte bra så är det inte värt det. Men jag ligger i och ska lösa detta! Håll tummarna! :)

Sitter och pysslar om mina naglar nu. Rosa fick dem bli. Lite girly får man allt vara ibland. Ha ha :)

Haha kollar på Rosa Pantern som visas på tv4 nu och jag garvar ihjäl mig när han ska försöka säga hamburger.

Haha :D Titta själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida