God kväll

Inte illa att få en tågbiljett för 3 kr va!! :)  Tradera kommer jag helt klart testa fler gånger!

Resan gick bra och väldigt fort. Nu sitter jag här och diggar musik medans Micke är och tränar. Och jag måste tipsa om en låt som jag kommit till att älska bara efter att ha hört den en gång! David Guetta - getting over you. Fergie är med i låten också. Så jäkla bra! Lyssna och försök sitta still alltså... haha :)



Väntar på att Greys Anatomy ska börja nu. Sen tror jag att en kompis till Micke kommer hit och glor film. Trevligt! :)  För övrigt blir det fortsatt lugnt. Hoppas på kanonväder imorgon så jag kan sola lite! :)

Trevlig kväll och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida