Fundersam

Har ont i magen. Jag är nervös och förvirrad! Börjar på det nya jobbet imorgon. Även fast jag är van vid arbetet osv så är det som att börja om från början. Helt nya rutiner, ny personal och nya boenden. Mycket nytt man ska lära sig osv. Och det är nervöst! Jag ska vara där fyra månader, hoppas verkligen att det går bra!

Samtidigt har jag en jättejobbig känsla i magen. Jag vet inte om jag vill göra detta längre. Ta mig inte fel nu. Jag älskar att jobba med människor och det är ett riktigt givande arbete! Men jag känner att jag vill testa något nytt nu. Jag vill prova mina vingar lite.

Jag har drömmar om att bli frisör och öppna en egen frisörsalong! Men jaa... det kostar och känns som att jag får fortsätta drömma! :(

Kommentarer
Postat av: mina

lycka till :) o du en sak till ge aldrig upp din dröm ! en dag kanske den slår in :D gäller bara o kämpa !


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2010-05-04 @ 08:11:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida