Våren är här

Känns som att våren har anländt. Solen skiner och det är plusgrader! Så skönt! :) Dem börjar sopa bort allt grus nu också!  Tog fram mina Converese idag! Skönt att slippa stövlarna nu.

Jag har vart stressad och uppjagad sen i tisdags, nu när jag kan slappa av så blev jag jättetrött och fick huvudvärk. Var väl spänningarna som släppte!  Skönt att andas ut nu iallafall. Nu får jag som sagt vänta och se. Och så får jag hoppas att mitt möte går bra på tisdag!

För tillfället blir det lugnt. Sitter bara ocg slappar, spelar lite och så. Ska ner och handla om en stund och fixa någon mat. Sen städa upp lite här hemma och fixa tänkte jag. Ikväll kommer Emely som ville hitta på något. Så ska det låta, blir det väl att vi glor på. Ha ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida