Tv tv tv

Idag är det tisdag och det går massvis av serier på tv och det betyder att jag sitter som fastklistrad. Jisses vilken nörd man är. Men har man inget annat för sig så why not? Dating in the dark, Desperate housewifes och Cougar town. Den sistnämnda är en riktigt rolig serie man skrattar typ hela tiden! Helskön! :)

Dating in the dark har man väl blandade åsikter om men man märker hur ytlig man egentligen är. Självklart ska man ha krav, men det finns ju en gräns tycker jag. Jag menar, fattar man tycke för nån och blir helt pirrig i magen och sådär löjligt fnittrig så betyder väl det mer än om personens näsa är stor eller om man är rödhårig eller möjligtvis mullig/tjock?  Vissa är för ytliga så det är skrämmande. Men som sagt, alla har vi våra krav, man tar ju inte riktigt vad som helst om man vill dela sitt liv med någon.

Åter till tvn.. ha ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida