Torsdag

Igår kväll åkte jag hem till Emely där jag blev bjuden på mat. Sen började vi trixa med mitt hår. Jag vill ju bli blond nu. Så vi köpte avfärgning igår och här sitter jag och ser ut som en morot med blonda och lite bruna inslag här och där. Ha ha snyggt va? Jag har inte råd att göra detta hos frissan så jag fixar det själv. Hoppas bara det blir bra!  Ska fortsätta idag och sedan i med silvershampoo. Håll tummarna för mig!   Den rödoranga färgen jag har nu är inte så ful faktiskt, men det är inte snyggt med blond hårbotten direkt. Ha ha :)  Jag är ett steg närmre mot att bli blond iallafall. Sen får jag nog köra på inpackningar ett bra tag för blondering sliter på håret!

Så idag ska jag fortsätta med mitt hår, tvätta lite mer och glo tv. Ha ha :)  Ska se reprisen av Andra avenyn om en halvtimme, sen på med mössa och ner till affären. Och ikväll fortsätter Vampirer diaries!

Här kommer en liten kul bild..ha ha...snyggt va?? som sagt, ska fortsätta idag och hoppas innerligt att det blir bättre!!


Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar åter i väntans tider!

shit, hur vågar du?!:S


URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/ @ 2010-03-04 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida