Torsdag

Installerade precis Mozilla Firefox och jisses vilken fart det blev på internet. Jag som trodde att det berodde på modemet. Kul att man kan ha ett tema på själva internetrutan också. Och att man kan anpassa de precis som man vill. Hmm, ska man radera Internet explorer nu eller hur funkar det? Någon som vet?

Idag, precis som de andra dagarna så blir det lugnt. Men funderar ändå på att gå ut och gå lite för att få luft. Annars blir det lugnt, har ingenting planerat. Vill ju bli helt frisk!  Vampire diaries kommer idag, det gillas! :) Anna, den fuskisen har ju laddat ner varenda avsnitt som går, så hon ligger långt före!

Jag är grymt sugen på tacos! Det vattnas i munnen av bara tanken! Kanske kan jag fjäska med Emely och Madde imorgon? Haha, det är ju värt ett försök iallafall!

Funderar på att ta mig råd till att köpa hårfärg för jag vill inte va brun, orange och röd i hövvet! :P Färgen är helt okej så sätt, men inte med oranga inslag!

Kommentarer
Postat av: mina

de va jag som gjorde henne fast i den :) hahaha e uppehåll i usa nu buuhuu han "onda" brorsan e ju bara för jävla het asså


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2010-03-12 @ 10:12:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida