Tisdag

Imorse var jag iväg på ett möte och det gick väl bra. Eller jag vet faktiskt inte än. Ska få brev hem på posten snart och komma på nytt besök så får väl se.  Fick svar på en fråga iallafall och det blev blandade känslor. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu!...

Efter mötet har jag bara vart hemma och slappat ett tag, glott på tv och sådär. Sen vid tretiden var jag nere på jobbhörnet för ett infomöte, känns väldigt bra och positivt! Ska dit på torsdag igen.  Sen vart jag iväg och handlade lite.  Fick så jäkla sug efter köttbullar, potatis och sås! Så det är vad det blir det middag idag, smaskens! :)

För övrigt fortsätter dagen i samma lugna takt. Har inte blivit av med hostan än. Har faktiskt blivit lite hes nu! Blir väl att vila och kika tv och så. :)

Kommentarer
Postat av: zaida

skönt att bara slappa !


URL: http://zaida.devote.se/ @ 2010-03-30 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida