Tisdag

Det blev ingen Old dogs igår. Min dvd ville inte ta emot skivan. Och hemma hos Madde så gjorde cdn att hennes dvd flippade. Ingen bra bränning det där inne! Så jäkla trist eftersom att jag vill se filmen!
Så det blev att vi spelade kort, och kollade på 2012 istället. Har sett den innan, men det var minst lika bra igår med. Ha ha :) Så grymma effekter! Visserligen är det mesta datagjort men ändå.   Jag kom hem runt tvåtiden inatt, gick och la mig och sov som en gris! Jag måste ändra min sömn nu känner jag, för jag har inte lagt mig innan två på fyra dagar nu. Tiden går fort när man har kul! :)

Sitter som sagt och väntar på posten nu. När den har kommit kan jag fortsätta med min dag. Usch, jag orkar knappt tänka!

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida