Tisdag

Hej hopp...

Har inte vart på arbetsförmedlingen än. Jag mailade dem angående intyg på arbete så vill veta först innan jag går dit. Vill veta om det räcker med ett lönespec eller om jag måste fixa intyg. Så nu väntar jag som sagt.

Håller på att tvätta idag. Har precis hängt upp massa tvätt och startade precis en maskin med sängkläder nu. Vilken hemmafru man är. Ha ha :) Det är väl Micke glad för sedan!  Ha ha <3

Kollade ju på Harry Potter igår. Jag har ju aldrig gillat dem riktigt försen nu och ändå satt jag och böla igår när Dumbledor dog. Jisses va tårarna rann! Haha, va mesig man är! Men men, jag grinar lika mycket till Lejonkungen som till Greys Anatomy. Det är väl så man funkar helt enkelt. Ha ha :)

Nä, ska fortsätta kolla lite jobb osv nu.   Trevlig tisdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida